czwartek, 19 lipca 2012

Szydełkowe szorty


Bardzo spodobały mi się szydełkowe szorty:

 zdjęcia pochodzą z onet
 więc i ja "zapragnęłam" je mieć w swojej kolekcji, ale robótkowej - bo nosić to ja tego nie będę. Poprzeglądałam w internecie różne strony i znalazłam na allegro takie oto spodenki amerykańskiej firmy BEBE za 399zł plus koszt przesyłki 65zł:
 zdjęcie z allegro katarina65
 Zaczęłam robić z cieniutkiego akrylu (etamin yarnart)w kolorze turkusu szydełkiem nr 3 (w oryginale miało być nr 2,5) z elementów i łączyłam je od razu. Jednego nie przewidziałam - że mam tylko jeden motek. Na ośmiu motywach robótkę zakończyłam. Musi poczekać jak zdobędę w takim samym kolorze. A może zrobić coś innego łącząc inne kolory? Tylko co? Ale żeby się nie nudzić zaczęłam robić z czarnej etaminy, zdjęcia będą później.
Życzę miłego dnia i do zobaczenia w następnym poście.





1 komentarz:

Dziękuję za komentarz!